Sprzęt, na który możesz liczyć w każdej sytuacji!

Poznaj Toro

Produkty Toro sprawdziły się w praktyce na polach golfowych, boiskach sportowych, publicznych terenach zielonych, trawnikach przed budynkami firm oraz instytucji.

Cel

Pomóc naszym klientom wzbogacić piękno, żyzność i zrównoważony rozwój naszego krajobrazu.

Wizja

Być najbardziej uznanym liderem dostarczającym rozwiązania dla kształtowania terenów zielonych.

Misja

Dostarczać innowacyjne rozwiązania pielęgnacji terenów zielonych przy zachowaniu najwyżej jakości opieki nad klientem.

Niezawodny sprzęt na wiele sezonów

Gdy liczy się precyzyjne cięcie, wysoki komfort pracy i niezawodność, wybór może być tylko jeden – Toro. To dlatego wiele firm zajmujących się profesjonalną pielęgnacją zieleni uważa, że urządzenia Toro są bezkonkurencyjne i zapewniają niespotykaną wydajność. Produkty Toro gwarantują wysoką jakość, produktywność oraz legendarną już jakość cięcia.

Centrum Zaawansowanych Technologii do pielęgnacji darni

Centrum Zaawansowanych technologii do pielęgnacji darni (CATT – Center for Advanced Turf Technology) jest odpowiedzialne za dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które oprócz przynoszenia wielu korzyści naszym Klientom, służą ochronie środowiska naturalnego. CATT tworzą profesjonaliści w dziedzinie teoretycznej oraz praktycznej nauki o uprawie roli i roślin, a także specjaliści do spraw nowych produktów. Ich zadaniem jest odkrywanie nowych sposobów na wzrost produktywności, minimalizowanie kosztów związanych ze zużyciem wody oraz paliwa napędowego oraz zapewnienie najbardziej efektywnych warunków rozwoju dla darni.

Ponad 100 lat doświadczenia

W 2014 roku świętowaliśmy pierwsze 100 lat naszej działalności. Jako światowy lider chcemy, aby proponowane przez nas rozwiązania pomagały  pielęgnować naturalne piękno terenów zielonych, wspomagać ich urodzajność oraz zachować ekologiczne zrównoważenie środowiska.

Ponad 1500 patentów

Ponad 1500 patentów dotyczących pielęgnacji trawników udowadnia, że innowacyjność jest kluczem do sukcesu firmy Toro. Nieustanne inwestowanie w badania, rozwój oraz nowe technologie czyni Toro najlepszym możliwym
wyborem.

Historia Doktora Watson
James R. Watson, Ph.D.
James R. Watson, Ph.D.

Dla ludzi z branży doktor James R. Watson (1920-2013) był pionierem, nauczycielem oraz legendą. Watson dołączył do firmy Toro w 1952 roku jako Dyrektor ds. Agronomii. Podczas 46-letniej współpracy, dr Watson przeprowadził wiele badań dotyczących pielęgnacji darni i zarządzania wodą. Najlepsze i najbardziej popularne na świecie pola golfowe, parki i centra rekreacyjno-sportowe ceniły rady dawane przez Watsona i stosowały się do nich przy każdym wyzwaniu związanym z pielęgnacją darni. Miał również istotny wkład w wejście Toro do branży sytemów nawadniających dla ogrodów przydomowych oraz inwestycji komercyjnych. Doprowadził do kupna w 1962 roku Moist-O-Matic. Jako wizjoner, zawsze z pasją promował wodę jako kluczowy zasób, który powinien być odpowiednio zarządzany i wykorzystywany.

Ogród siedziby głównej Toro – której aktualna nazwa to „Dr. James R. Watson Research and Development Proving Grounds” – przedstawia to, jak wygląda, kiedyś jedyny w swoim rodzaju, ośrodek badawczy znany na całym świecie. Wraz zespołem 25 naukowców dr Watson prowadził badania na różnych rodzajach traw i gleb w celu zapewnienia najlepszych praktyk zarządzania w zakresie nawożenia i zużycia wody, a także podejścia do zwalczania niepożądanych chwastów, chorób i szkodników. Doktor Watson wykorzystał wiedzę zdobytą na podstawie wyników badań, by edukować pracowników Toro i przemysł w ogóle.

Pozostawał on aktywny w branży nawet po odejściu na emeryturę w 1998 roku. J ako Vice-Prezydent ds. Relacji z Klientem oraz autorytet w dziedzinie agronomii – służąc jako konsultant zarówno w firmie jak i dla całej branży. Zasiadał również w wielu prestiżowych radach organizacji, a także był mentorem prowadzonych prac badawczych dotyczących aspektów darni i wody.

Wkład doktora Watsona do nauki o uprawie roli i roślin i rozwoju firmy Toro jest nieoceniony. Odegrał istotną rolę w budowaniu trwałych relacji z klientami, którym Toro służy na całym świecie. Był i wciąż jest symbolem prezentowanych przez nas idei oraz wartości.